för att,

Så va man tillbaka till skolan igen, inte så pepp.
Va hemma igår för att få tänka och bara vara ifred,


Alla säger att man inte vet vad man har förrän man har förlorat de,
men de är en enda fet lögn.
Jag vet.


Just nu hoppas jag bara på det bästa,
Det bästa är att få vara med dig.


Jag trodde jag hade varit med om det mesta,
Trodde jag hade känt alla de känslor som finns,
Jag trodde jag visste hur det kändes att känna sig säker,
Men du visade mig hur mycket jag hade missat,
Du får mig att känna känslor jag inte känt förr,
du gav mig en säkerhet jag aldrig haft.

Jag vet att vi kan fixa det här,
vi kan fixa det tillsammans,
Det här är ingenting man kan fixa solo det är en duett,
Jag önskar jag kunde beskriva med ord, men det blir för långt för att läsas
Jag önskar jag kunde visa med rörelser, men det skulle bara bli kaos.
Jag önskar att du sa att du älskar mig och att jag fick säga det tillbaka.

Jag älskar dig

 Och tänker på dig hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback