För mycket fritid

50 saker du troligen inte visste om mig:

  1. Jag är laktosintolerant
  2. Jag säger alltid att jag inte gillar en maträtt fast jag inte har smakat den
  3. Varje ärr på min kropp har en historia
  4. Jag älskar att shoppa
  5. Jag har sjukt lätt att lära mig
  6. jag har alldeles för många kontakter på msn
  7. Jag älskar att sova
  8. Nicke är de bästa jag vet
  9. Jag bor i ett förstärkt familjehem
  10. Min ena framtand är längre än den andra
  11. Jag ska få en nagelförlängning
  12. Jag är född i jungfruns tecken
  13. Jag är så fruktansvärt skadeglad
  14. Jag vill ha 2 barn
  15. Jag går handels - Turism
  16. Jag älskar att få manikyr
  17. Jag har slängt min mobil i väggen utan att vara medveten om det
  18. Jag har en psykisk sjukdom
  19. Jag har en lillebror
  20. Jag blir jättelätt full
  21. Jag har bott i skelleftehamn, Bureå, Orsa, Malmö, Ljungaverk, Varuträsk, Boliden, Staan och Kåge.
  22. Jag älskar min släkt
  23. Min Ipod för 5.000 blev stulen på en fest
  24. Jag har snott typ 3.000 av min storebror
  25. Jag håller på lära mig arabiska
  26. Jag har haft 15 piercingar samanlagt.
  27. Min storasyster äger en tatueringsstudio
  28. Jag har en lillasyster
  29. Jag har gråtit på skolan
  30. Jag har druckit på skolan
  31. Jag ska till Lse ihelgen
  32. Jag är jätterädd för kanyler
  33. Jag hatar julen
  34. Jag är fruktansvärt dålig på att plugga
  35. Jag älskar snus
  36. Mina journaler består av mins 150 papper
  37. Jag är en nymfoman
  38. Jag har tagit någons oskuld
  39. Jag har nakenbadat
  40. Jag har installerat en skrivare
  41. Jag har skrivit över 200 diarium på apberget
  42. Jag har för mycket fritid
  43. jag har kört bil
  44. Jag blir väldigt ofta störd då jag sitter på toa
  45. Jag blir väldigt lätt irriterad
  46. Min katt Solvej är död
  47. Jag älskar att dansa
  48. Jag har spelat trummor, tvärflöjt, bas, gitarr, piano
  49. Jag har gått fotboll, Hockey, ridning, volleyboll, dans, kampsport, osv
  50. Jag älskar kladdkaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback