jaasi

Jag har börjat bli riktigt duktig på att skriva blogg, jag skriver typ varje dag, HURRA för mig!
Idag så har jag varit på skolan och varit duktig.
På fredag har jag religion prov, om typ sunna och Shia Islamer, eller vare nu heter, men jag har iaf prov om de.
Och sen så håller jag på att skriva ett CV på engelska för att vi ska söka APU platser utomland, tro mig när jag säger att jag fattar inget av vad jag har skrivit på mitt CV.

Nu är klockan så mycket som 13.54 och jag har rast i 6 min till, smekande.
Sen ska vi lyssna på nån Dude som ska berätta om hur man kan få en jättebra resa till typ Rom för 10 spänn, ( jag ska resa myckemyckemycke )
Och efter de så slutar jag, men då ska jag stanna ett tag och försöka fixa min header, vilket aldrig kommer att gå eftersom att jag inte har skillsen till att göra nått tekniskt.

Igår så råkade jag slänga min mobil i väggen, fråga mig inte varför.
Jag har väl för mycket fritid, och för lite Action.
Men den lever nu och må bra, jag gav den kärlek och slängde in den igen, och då rackarns börja den jäveln funka, Mumms vad smekande.


På fredag ska jag till Lse, jag längtar så fruktansvärt.
Hela helgen med min baby, kan de bli bättre? nae trodde inte de heller.
Jag undra vad han vill ha i julklapp, om nån har en Idé så dela gärna med er.


Jag har skrivit ovanligt mycke idag, kan vara för att jag inte vill gå till min lektion.
Jag gillar inte skolan, inte alls.
Men på mitt utveckligssamtal berättade min mentor att jag kommer att få gå ut skolan i år, och att jag kommer ha ett slutbetyg förmodligen iaf.

Men nu måste jag gå på lektionen :( tyvärr.
Tro jag ska ta en liten Powerrök innan och sedan en liten Powernap.
Då blidde Biggan ( lärarn ) glader.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback