tipptopp

Livet är på topp!
Jag är hur glad som helst idag, fråga mig inte varför men så är de
Jag och karro skrattade hur kycket som helst idag, jag gjorde en liten film också men får inte lägga ut den för henne,haha
min blogg är ful som ett as, men vafan gillar du den inte så är det ditt problem.
Idag är en sån dag som är typ, hatar du mig så hata på varesego,
Och sen har jag snackat lite med Flisan, hihi smekande.


imorrn far jag till Lse, längtar
Vi ska mysa och se film, vi ska se [ rec ] även om han inte vill.
Jag och Ida såg den igår, och ja jag kissade nässtan ner mig i slutet,
bara slutet var bra, resten spårade bara.


Nu borde jag egentligen jobba och söka billiga resor, och så duktig som jag är så kan jag göra båda sakerna samtidigt, pluspoäng till mig.


Sen så saknar jag Ståhl, tiden med dig kommer aldrig att glömmas.
Våra dåliga idéer om att gå till ÖB från myckle, kissa i trapphus och bäver, måste jag ens säga nått mer om den saken`? haha! men de är minnen som alltid kommer att finnas kvar, till och med vårat bråk om brevet som du trodde att jag hade skrivit fast de inte va jag.
Bråken med T.F, du vet vem jag snackar om.
De  jag vill ha sagt är att jag vill att du ska vara med mig snart igen och komma på mer konstigt saker :)


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback