skynda

Cola :) Jag sitter här och dricker Cola, och väntar på att TobbeliTobbe ska bli klar så vi kan fara snart :)
Ståhl är den mest nyfikna människa som finns, de är lite kul ibland.
Skynda dig Tobbe nuuuu, jag orkar inte sitta här.. Sen kanske det blir film, The exorsism of Emily Rose är inte alls så bra som alla tror. Den är lite tråkig men den funkar :) Annars blire väl kanske Boattrip eller nån annan film, som är bra.
The Amityville Horror är ganska så bra, den handlar om en familj som flyttar in i ett hus där sonen mördade hela sin familj och sen så händer det saker med mannen i huset osv. Ganska bra :)
Nu håller jag på att ladda hem Stigmata, den är ganska bra :)
Men den bästa filmen måste ju vara DOGMA ) Puss på den! Dom gör "narr" av kristendomen på ett snyggt sätt :) Älskar den!
Nu ska jag äntligen fara, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback