04-05

Jag orkar inte ljuga för dig längre
Tack för allt du har gjort för mig och för att du alltid har funnits där, men nu har allt förändrats.
Du varken lyssnar eller förstår.
Du orkar inte bry dig om hur läget verkligen ser ut, du försöker vara nått du inte är.
Du hittar på saker om mig och bara klagar om allt.
En gång hade jag allt.



Tack flisan för en underbar kväll :)
Utan dig hade jag inte kunnat le på samma sätt som jag gör, innan jag träffade dig var jag så Fake, men nu kan jag vara mig själv och stå för det.
Jag kan springa naken i lägenheten och du bara skrattar, jag kan göra det jag känner för och du står vid min sida.
Du lyssnar på vad jag har att säga och du förstår som ingen annan har gjort.
Tack för att du hjälpte och hjälper genom allt :)
Jag älskar dig Hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback