jahaja

Nu är APU:n slut och man är tillbaka i skolan.
Vad kan man säga om de då, kanske fan vad tråkigt?

Nu sitter jag och har administration och jobbar om
funktionsorganisation, produktorganisation, Geografisk organisation och Stabsfunktion. inte de minsta smekande.

Sen så har jag haft Historia också, jag fattar Nada. Han skriver och skriver och sen helt från ingenstanns har vi prov.

Och på Torsdag ska man til Tingsrätten och kolla på stöld, grovt rattfylleri och kanske olaga hot. känns inte alls
intressant, tyvärr

Så känner jag mig idag, risig

och obrydd.

Då är allt som de ska vara.
Undra vars Ida försvann, hon skulle komma hit och vara social. Och sen så måste hon skriva Loggboken. hmm..

sen så misstänker jag att nån har fisit i datasalen, för det luktar som en silence but deadly. usch

Aja, nu måste jag nog fortsätta jobba, jag är redan gode mycke efter för att jag kom försent, Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback