24 sept

I måndags hade jag och Johan 5 månader tillsammans, Wunderful

Nu sitter jag här och ska jobba om någe sablans campingar, det känns inte så smekande.
Men något som smeker är att jag ska äta Tacos ikväll , de smeker så fruktansvärt på rätt ställe

Sen har jag insett att våran skola är otroligt tråkig, förutom Doris, hon är som ett myggbett som inte kliar, helt perfekt helt enkelt :)

Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.


Och idag hade jag på mig mina nya kläder, Vackert

Hoppas på helgen med Malin, :)
Till Extrem i Umeå å festa och sen på Lördagen bara chilla och vara, kan inte bli bättre,

Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback