för mycket fritid

HUR

Svarar du i telefonen: Mobilasektionen
Gör du när du är kär i fel person: fortsätter som vanligt
Tycker du om gul-bil-leken: den är underhållande
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inget alls :(
Mycket är klockan: 13.50
Många kontakter har du på msn: 300 något
Fick du detta test: jag lånade
Spenderar du en regnig dag bäst: Sitter hemma med Ida medans hon bakar kladdkaka till mig och sen på film.

VEM
Pratar du med på msn just nu? är inte inne på msn
Ringde dig senast? Elnaz
Pussade dig senast?  Johan
Hade du sex med senast?  Johan
Vill du kasta en sten i huvudet på? Fuckface skulle inte vara helt fel :)
Saknar du mest just nu? Vem saknar jag inte mest nu
Är din bästa vän av samma kön?  Ida
Är din bästa vän av motsatta kön? Robin
Är ditt 10:e sms ifrån? adL
Ska du träffa imorgon? Johan, Malin osv
Umgicks du med senast? Ida
Sov du med senast? Johan
Festade du med senast? Ida och grannarna

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: nej
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: oja
Önskat att du var det andra könet: Nae
Velat vara ett djur: Ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej
Tyckt Harry Potter är bra: Ja
Hatat choklad: nej

VEM
vem är i rummet med dig? Sara
Vem fick du senast sms av? Stina
vem tänker du på nu? Vem tänker jag inte på
pratade du senast i telefon med? Elnaz
vems hus var du senast i? Jag är aldrig i hus
sa du senast "jag älskar dej" till? Johan
vem önskar du var med dig nu? Flisan
vem är din favoritsläkting? Allesammans
vem i din skola går dig mest på nerverna? den är för många för att skriva ner

VAR
var går du i skolan? A-torp
var är din telefon? I min ficka
var är din mamma? I hennes lägenhet
var sover du? Ute på gräset
var handlar du mest? Ica
var fick du tag i tröjan du har på dig? Min systerdotter
vart åkte du senast bil? till kåge
var i ditt rum är du? Ingenstanns

VAD
vad åt du senast? Tacos
vad drack du senast? ChocoLatte
vad är det för färg på dina byxor? jag använder inte sånna rikheter
var är den närmaste saken som är blå? jag är blå
vad gillar du mest med skolan? rasterna
vad har du på fötterna? sockar misstänker jag
vad är din favoritfärg? Rött, för de är porrigt
vilken film såg du senast? don't mess with Zohan
vad hör du just nu? folk som skriver på datorn

HAR DU NÅGONSIN
hånglat i mer än 3 minuter? jamen oja
sovit i en annan säng? det kan ha hänt
hånglat på en bio? nae, jag gör inte sånna snuskigheter
hånglat i skogen? jaoja
tyckt att din kusin är het? haha jaa, men han är ju de
sovit naken? jamen de är ju klart, vem orkar klä på sig efter man har haft sex
kört över hastighetsgränsen? nej, jag kör inte, jag går överallt
målat om ditt rum? nej, de är pappas jobb
dansat framför en spegel? yea
fått hicka? ja tyvärr
dumpat någon? ja
stulit pengar från en kompis? oooja
hoppat i en bil med folk du just träffat? ja, de är kul
varit i slagsmål? ja
smugit ur ditt hus? jag behöver inte smyga
haft känslor för någon som inte känt detsamma? yes
hånglat med en främling? yes
älskar eller saknar någon nu? jaa för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback