HappyFace,

Igår så var jag med Frida och vi shoppade lite på Fridas hemliga affär, vart helt klart helnöjd.
Tror inte jag har blivit så galen i kläder på en affär.
Sen så  var vi och käkade på Dallas 2 ggr och träffade Danny som sprang omkring och jobbade, flitig som ett bi, men kom och satte sig med oss ett tag också.
Innan så var jag med Jonte, vi åkte lite bil och käkade lite Sibylla mat.
Sen satt jag och Frida i lägenheten och myste på som vanligt, satt  även på taket och spelade kort och softa.


Idag så känner jag mig som Luigi som far omkring med min Mario på äventyr.
Frida är Mario
Nu så har vi engelska och ska skriva om nått jag inte förstår, det är dock inte så ovanligt.
Senare så ska vi fara och köpa mig en ny klänning på den hemliga affären, den är skitsnygg.


Ikväll så ska jag vara med danny och mysa och kanske se nån spännande film.
Ska iallafall bli super trevligt!

                                                          

Varför får man hela tiden frågan " vad är din favorit sexställning?"
De är ju hur svårt som helst att svara på.
Det finns ju hur många ställningar som helst,
Upp och ner, in och ut
Men de är klart att de finns dom som har nån ställning som dom gillar än de andra,
men jag skulle aldrig kunna säga att jag har nån favorit.
Mycket handlar ju om vem man har sex med också.
Så vad ska man svara?

Vad är din favorit ställning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback