Om jag va känd skulle jag vika ut mig..

Nu ligger jag och Mackie i soffan och tar dagen som en riktig söndag, alltså riktigt lugnt. Känns som att det är aningen välbehövligt.
Ligger även och kollar på lite bloggar och kom in på Amirs blogg och såg att han hade skrivit en ganska bright sak: "Behöver du flasha fittan för att få din skiva såld, then bring it on sistah!".
Jag tycker att de är true! Sex säljer och har alltid gjort, och kommer förmodligen alltid att göra. De som säger att dom inte tittar på porr eller nakna kroppar har missat nått eller så kanske ni är för fina för att säga de, men på nått sätt så ser alla på de i slutändan. Och jag kan stolt säg att jag älskar porr och om jag skulle vara känd så är det klart att jag skulle vika ut mig, för jag ser inget fel med det.
Om man har en kropp som andra vill se, så varför inte utnyttja situationen och tjäna en bra slant liksom.

Nu ska jag laga nå mat och sen mysa med min älskling!
PEACE


Kommentarer
Postat av: Foofie

Man ska vara stolt över sin kropp och man ska inte vara rädd att visa upp sig ;-)

2009-12-20 @ 17:51:11
URL: http://foofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback