Just leave me alone or like it the way it is

Tyvärr så har jag inte så förstående föräldrar som kan stötta mig genom mina beslut, men vet ni vad? Jag gör som jag vill, det som känns rätt för mig. Ni kan skrika på mig och säga vad ni vill, men jag kommer genomföra detta även om ni inte vill det. Visst, jag vet att ni älskar mig men ni måste tänka ett steg längre denna gång. Jag är helt otroligt kär och ni borde egentligen vara glada för att jag hittat en sån fin kille som jag har ist för att säga att jag väljer fel väg. Denna gång är eran väg fel för mig och om ni ska hålla på som ni gör så kan ni sluta ringa mig. Får jag höra ett negativt ord på Fredag om dehär så kan vi säga hejdå efter flytten, för jag behöver inte höra att jag sviker er och att jag skiter i allt för det är det sista jag gör. Ni tänker inte på allt bra jag gjort, jag klarade skolan mot alla odds och jag har börjat ta tag i mitt liv men ni är som vanligt och ser inte det stora hela utan ser bara de småsaker som är fel för stunden i era ögon. Antingen så accepterar ni läget, visst de kanske tar ett tag för er att vänja er vid att ni inte har nån makt över mig just nu, eller så lämnar ni mig än en gång.

Nu ska jag sitta hos min älskling och vara lycklig. Det finns inget ni kan göra åt det, jag har bestämt mig att vara lycklig.


Kommentarer
Postat av: Mario

Du förtjänar det älskling.. men hörruu.. kan du dela med dig lite av lyckan typ via telefonen eller något? ;)

2009-12-16 @ 22:09:01
Postat av: No name

Tänk på att kärleken är blind. Dina föräldrar ser det du inte ser.

2009-12-16 @ 23:09:52
Postat av: Mäckie

Haha du som säger att kärleken är blind. . Titta en gång till kära du. Föräldrar vet oftast inte ens en femtedel om vad deras barn känner eller vill.

Nuffsaid

2009-12-21 @ 01:56:59
URL: http://mackcrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback