Lucia Lucia, come out come out wherever you are..

Jag vill att denna extremt tråkiga och tröttsamma dag kan svicha förbi så jag kan fara in till stan, träffa min princess, köpa nya shoes och sen fara till min Mackie. Men naturligtvis så går tiden saktare än saktast. Jag tror jag ska strejka skolan, försök 2. Eller kanske inte, då blir inte soc happyface, men nått klurigt ska jag minsann komma på så att jag slipper alla tråkiga lektioner.

Btw, vad är nöjet med lucia? Är det att se några barn stå och peta sig i näsan med elljus eller för att se lucian få stearin i håret och hoppas på att inte ljusen faller ner så hon brinner upp?
Och vad är nöjet med julen? Att se en full fet man med grått skägg dela ut julklappar som inte ens jultomten ger dom utan det är familjen eller vännerna som betalat för skiten liksom. Och innan man delar ut julklappar så ska man äta sig lika stor, om inte större än jultomten verkar det vara tänk, varför har man annars 211 000 kg mat som alla vet kommer bli rester och det är maten man måste äta 3 veckor fram för man rymmer inget annat i kylen.
Nä shit assue, dessa högtider är fett överskattade.


Kommentarer
Postat av: Mäck

Ringer på lunchen och kollar dina planer riktigt ;D

men true true julen är ett jävla säljtrick!

2009-12-11 @ 10:35:40
Postat av: Mario

Det var väl ungefär så jag sa till min morsa.. det var då hon ville skicka hem mig till farsan igen.. men julen är överskattad och vem älskar inte att få paket? Jo DU OCH JAG men resten är överskattat :D

2009-12-16 @ 21:36:19
URL: http://fridalk.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback