Calzone,

Fan va gott med Pizza! jag är så sugen!
Men men,.

Idag på lunchen hann jag och Karro fara och fota lite, vi hade med oss söt Isor.
    
Klaga inte, det är taget med mobilkamera.

Nu har jag Turism och jag har fixat lite med min APU plats,
Östersund i 5 veckor, jag längtar!


Nu sitter jag och tittar på 6 låder chips, men jag får inge för det är bajs 2:ernas,
Fy för dom!
Dom kommer och få igen sista veckan, då får man kasta vattenballonger, HURRA!

Och sen så vet jag som vanligt inte vars min klass är,
Men jag kan ju inte hålla reda på allt, jag har redan ont i huvet.
Och jag har planerat att leva ett långt och hälsosamt liv tills jag är 51, sen kanske jag kan börja tänka på saker och eventuellt gå på promenader, för jag kommer inte hinna med det innan.
Jag ska ju upptäcka nått nytt så jag blir känd och sen så måste Jonte få sin dagliga motion så jag har det lite tight om tid för att göra annat.


Och igår så hittade jag min gamla dagbok från det att jag gick i trean, HAHA! säger jag bara.
Jag skulle tydligen bli porrskådis och vika ut mig i Playboy och sen skulle jag bli miljonär.
Jaja, vad kan man säga?
Det var ju inte oväntat att det skulle stå nått sånt, men jag hade verkligen planerat hur jag skulle kunna bli det, och hur jag skulle börja osv.
Mamma och Pappa skulle säkert bli stolta och säga "åh där är våran dotter, visar brösten för världen och knullar i tv, gud vad duktig hon är. Inte visste jag att hon va så vig och när fick hon dom där musklerna.
Men gud, sminket rinner ju."
Eller så skulle jag få veta vad jag heter på riktigt med svordomar.
Ja gud, vilka planer man kan ha när man är liten.


Men nu kanske man borde ta och söka upp sin klass,
om vi inte ha fått sluta vill säga.

Peace


Kommentarer
Postat av: Mia

Ska bli så kul då du kommer hit sister!



Då jag var liten ville jag jobba med att teckna film eller som städare. Varför ville jag det lixom? Jag hatade att städa då jag var liten, men ville jobba med det?

2009-02-25 @ 23:41:45
URL: http://bokkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback