mjaa,

Så va man i skolan trots att man har sovmorgon,
Fick veta av Lisa att vi har sovmorgon till 11.30 för typ 30 min sen och då va ju jag redan på skolan,
Just my Luck.

Nu är det inne att vara fjortis, så varför inte vara de då?
Så jag slänger upp lite fjortisbilder bara för att..


         



Sen så har man  varit på jokkmokks marknaden, Dundret och Ishotellet,
Slänger upp lite bilder därifrån också..


                                             

Tack frida för en soft helg,
Och tack för att jag fick sova på din underbart sköna men lilla soffa som numera är min.
Jag kommer snart att flytta in hos dig, bara så att du är beredd. Puss


Jonte, du borde röra din röv hem snart.
du har en plikt att sköta, och där med basta.

Kommentarer
Postat av: snoppen du alltid vill ha :D

haha vildhasse e kingen :D

och dendär bilden på din mun verkar vilja suga min kuk ;) haha

och dessa fjortisar på stan.. haha :D

2009-02-10 @ 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback