humör,

Nog har man humörsvängningar alltid,
Jag blir pisst för ingenting och de är hur jobbigt som helst,
Jag brukar ändå ha fett med tålamod,
Men nu tål jag verkligen ingenting,


Tänk om hon visste hur du va,
Om hon visste vilket svin du verkligen är,
Att du säger att du aldrig har varit otrogen men vi båda vet att du ljuger,
Du lovar en massa saker men håller det aldrig,
Hoppas hon en dag får veta sanningen om dig och märker vem du egentligen är,
Hoppas du inte ljuger för henne som du ljög för mig,
Du kallar mig lösaktig men titta på dig själv,
Du säger att de va mitt fel att de tog slut men de va du som skickade ett litet patetiskt sms och gjorde slut,
Jag valde att lita på dig men man gör ju dumma val varje dag,
Nu gör jag som jag vill och det finns inget du kan göra åt saken,

I've got the pussy so I'm in charge


Helgen kommer att bli underbar,
När det är vi tre så kan inget gå fel men inget kan heller gå rätt,
Alla minnen vi har tillsammans kommer alltid fortsätta leva inombords,


whatever comes up comes out,
We don't put our hand over our mouth,



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback