Ballt,

nu sitter jag i Östersund och jag, mia och Conny har just sett 2 filmer. Skitmysigt!
När jag kom fick jag presenter av mia, en till dator med en ny dataväska och sminkväska med smink, Tack syrran :)
Och sen såg jag att du jade utmanat mig men jag vet inte hur man länkar så jag skriver bara namnen.



Jag ska tydligen berätta om bilden så jag får väl ta och göra det då.
Det är jag och min kusin Lovsisa som sitter och dricker Cider på min 16:års dag hemma hos min fosterpappa,
På andra sidan sitter Ståhl och doua, och senare kom erika till efterrätten.

Du ska tydligen gå in på mina bilder,
sen välja den 6 mappen och den 6 bilden i mappen,
skriv sedan om bilden och utmana 6 andra,
Jag utmanar
- Ståhl
-Mia
-Liquid
-Jv
-Frida
-Magnus

Sådärja

Imorrn blir det att gå på stan och shoppa lite.
Vi bor mitt i stan, verkligen mitt i.
Langar upp lite bilder ,
dom har en skitsnygg lägenhet!

Ps. Johanna du har ett jobb att sköta, du vet vad du ska göra. Ds.

Mitt rum
Den nya datorn
 Den nya dataväskan
Den nya sminkväskan
Proppad med nytt smink
Min storasyser mia som älskar att vara med på kort egentligen som sitter i myssoffan
Den mysiga filmduken

Men nu ska jag nog sova,


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback