shiet,

nu ha ja int skrivit på ett ganska bra tag, men men får försöka kortfatta de mesta då.
Jag har varit på en tattueringsmässan (TattooBåten 2009) och softat, träffat människor och druckit öl.
Sen så har jag hunnit varit hem en helg, där jag softade, drack cider och va med familjen.
sen en massa andra saker har ju hänt, men inget jag minns, tyvärr.

Så, nu langar jag upp lite bilder så får ni så själva.

Hemhelgen:
sist en dagen efter bild såklart.

TattooBåten:
Biljetten
  En liten del av folket som skulle med på båten.
Finlandsbåten och min alldeles egna hytt
Man hade som ett eget bås, företag för företag

Övriga pics, gamla, nya, samma person i olika tider:



Nu ska jag gå och käka pizza och fortsätta prata med Anton, PZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback