tråkigt värre,

[X] Varit på sjukhus.
[X] Åkt Ambulans.
[ ] Brutit något.
[X] Stukat något.
[X] Sträckt något.
[X] Något har gått ur led.
[X] Blödit från huvudet.
[X] Blödit från Ansiktet.
[X] Blivit Sparkad.
[X] Bränt Dig.
[X] Fått sprickor i skelettet.
[X] Fått Sy.
[X] Blivit Opererad.
[X] Ramlat högre än 5 meter.
[X] Skurit dig.
[X] Slickat ditt blod.
[X] Fått Hjärnskakning.
[X] Förlorat medvetandet.
[ ] Slått ut en tand.
[ ] Slått ut flera tänder.
[X] Har haft migrän.
[X] Har besökt sjukhus flera gånger.
[ ] Har behövt sova kvar på sjukhus.
[X] Har röntgat ett ben.
[X] Har röntgat huvudet.
[X] Har röntgat något övrigt ställe.
[X] Blivit torterad. (varje dag på skolan)

Resultat:

26 1-6 Du är relativt lugn!
7-11 Du är vild!
12-17 Du är helt galen!
18-27 Du är hardcore!

Och jag som tycker att jag är så lugn och sansad!



Och sen så har jag ritat idag,
Langar upp bilderna där med:


Till Danny 
Till Ståhl, Vsg gumman :) ( Showing you some Gangstar Love!!! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

är det den jag ska få? TACK gumman den var jääättttefiin ju! kom hem nu så jag kan rama in den och sätta den upp på väggen :D

2009-03-15 @ 18:46:54
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback