28 maj

Wihi idag är det Torsdag, alltså är det fredag imorrn och sen Lördag!
På Lördag fyller Robin 18, grattis gullet! Då blir det att fara på Olles.
Då blir det att fira även våra 17 år som bästa vänner, fyfan vad tiden går fort alltså.
Kommer alltid älska dig vännen, de vet du !


Har egentligen inget intressant att skriva idag förutom att jag ska på stan med pappi idag, vårat samtal igår såg ut ungefär såhär:
P- Pappa, J- Jag



P- Kent
J- Shu, vad gör du din gamling?
P-Jobbar!
J-Bra bra, då har du pengar! du jag har hittat en klänning till studenten som jag vill ha.
P-Okej, köp den då?
J-Jag har inga pengar
P-Förstod de, du ringer bara då du behöver pengar
J-Tack då ses vi imorrn så köper vi den och resten av sakerna och sen bjuder du mig på middag, ringer dig imorrn
P-vad för saker? vilken middag?
J-Du älskar mig, *klick*


Stackars gubbe som måste stå ut med mig,
Men men de va han och maud som adopterade mig, inte tvärtom så dom får skylla sig.
Egentligen är han glad över att jag ska ha klänning som jag inte tänkte från början. de vet jag.!
De sitter inte fast i pengar egentligen!


Igår såg jag på "fråga Olle" och då snackade dom om sexbloggar.
Det var en tjej som skrev en anonym sexblogg och hade fått komentarer om att folk trodde att hon var en kille för att en tjej aldrig skulle kunna skriva om sex på det viset.
Men tjejer som skriver sexblogg eller snackar om sex visar ju att brudar faktiskt kan skriva eller snacka om det på det sättet.
Tycker att det är ballt att brudar vågar skriva om sex på det viset, blev själv jävligt sugen på att göra en sexblogg men vi får se hur det blir med den saken.
Men ska ju vara bra på att skriva och förmedla också, vet inte riktigt om jag har den talangen.
Men man kanske borde prova och se hur det går.
Det kanske skulle hjälpa mig med det eventuella jobbet i höst, jag och Johanna ska få hålla en kurs i sex och samlevnad och då ska man ju kunna lära ut mer än att dom ska skydda sig.
Och sen så ÄLSKAR jag ju sex, verkligen älskar!



Men men,
Nu måste jag gitta in till stan och softa med frida och leta upp några fina skor.


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback