Showline

Igår var en ganska spännande dag. Var och såg mina två bästa vänner i rätten, fikade och pratade ut med Johanna om några viktiga saker för att senare fara hem och prata med två människor som fick mig att skratta så hiskeligt. Jag hann även städa till på rummet så att det skulle vara fint idag när vi har möte här på skolan, dom lär ju vilja se att jag kan sköta mig.

Iaf, jag vet att du är lycklig nu över hur det gick igår och jag är glad för din skull! Visst så hann vi med lite missförståd osv men vi löste det. Jag vill bara inte att du får upp dina förhoppningar på att du krossat honom, speciellt när jag vet på ett ungefär hur han tänker och känner. Och jag säger inte det för att vara en bitterfitta utan för att jag vill inte att du ska behöva ta ett steg tillbaka sen, speciellt när du kommit så långt som du har. Om du hoppas för mycket i detta läge så kan du bli sårad när läget ändras, för det kommer det göra. Det ändras alltid senare. Kanske inte mycket eller så, men en aning.
Och jag vet att du kanske inte blir så glad över att jag skriver detta till dig och du tror inte att jag förstå, men det gör jag. Och jag har försökt få dig att förstå hur han kanske tänker, så jag hoppas du tar det till dig. Det handlar inte om vad du har gjort, det handlar om någor helt annat.

Nu så sitter jag och ska skriva en argumenterande text om droger. Känns dock lite dubbelmoraligt att skriva om det, men enda anledningen till att jag valde de är för att jag hade ett argumenterande tal om det för ett år sen, nationella Svenska. Så det blir inte lika mycket jobb som om jag hade valt ett nytt ämne.
Jag försöker även få tag på Elin som inte är på skolan, men hon svarar dock inte. På något sätt så kan jag säga som vanligt, på morgonen brukar hon inte svara. Jag tror hon är för trött för att reagera på mobilen, brukar jag vara. Men jag märker ju om du kommer till skolan eller inte, annars så ringer jag dig ikväll.

Nu ska jag vara duktig och sluta blogga och börja med "tha work" som jag egentligen skulle ha gjort hela tiden. Jag är minsann en liten luring ibland.
Hör av mig senare. PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du förstår. Men det jobbiga är att jag inte gör det. Jag vill ju bara att han ska lämna mig if red liksom och så, jag gjorde slut thats it liksom.. previs som jag sa igår, varför kan han inte som jag bara gå vidare och skita i mig? Jag vill inte behöva oroa mig för vad han ska göra nästa, och nästa gång.. det är alldeles för jobbigt. Men jag vet att jag inte ska ta ut segern i förskott.. men jag tror faktiskt att det igår var jobbigare för honom än det syntes om mans äger så. haha jag var död som en fluga i morse.. jaf fattar inte varför jag sover som en stock alltså, och inte hör mobilen? kanske dags å kolla du vet vad :S <3

2009-11-17 @ 13:53:29
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Miccá du var med med mej på efyran ockå ;(

2009-11-17 @ 22:38:46
Postat av: den kvinnliga parten av din hejarklack

Sådana där bilder får man inte ha, jag blir ju sugen

2009-11-18 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback