Emma Mckie!

Har en känsla av att helgen kommer bli helt Awesome!, pirrar lite i magen då jag tänker på vilka vi ska träffa. Du vet vad jag menar.
Idag fixar jag lite räkningar, köper förhoppningsvis 2 nya klänningar och sen bär det av till Emmas skola där jag börjar bli stammis. Sen far vi till Elin (tror jag), och förfestar för att sen upptäcka den vackra staden Skellefteå och alla konstiga människor.
Imorgon blir det att öla hos Nisse med Emma och Mike.
Smekande!

Fredag - Mörklila tunika, leggings, rosa pumps. Hollywood lockar, lösögonfransar och awesome sminkning.
Lördag - Rosa klänning, leggings, rosa pumps. Smålockar, lösögonfransar och mysig sminkning.

Det är så svårt att bara välja 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback