Helglad!

Jag ska och se New Moon ikväll för alla er som har missat de. Först möter jag upp Odeh på busstationen och sen går vi och hämtar ut biljetterna och sen ser vi filmen! Kan de bli bättre? nä! eller kanske om dom sålde fiskpinnar med potatismos på biografen, men de lär ju knappast hända så alltså kan de inte bli bättre.
Skulle bara snabbskriva hur min awesome kväll kommer se ut, nu ska jag äta nån macka och lite ostkrokar så jag inte blir hungrig och så att min mage håller sig lugn och inte skrämmer alla inne på biografen.


Kommentarer
Postat av: Foofie

Fan din jävla slyna nu blev jag ju sugen på fiskpinnar med mos och remouladsås ;-)

2009-11-30 @ 02:16:53
URL: http://foofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback