Jag har för mycket fritid

Ta fram din mobil.

Vem ringde du till senast?
Mattias Tuoma

Vem ringde senast dig?
Benzomaskinen

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
hihi när du vill ;) ?

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Krull

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
Mysit:D komsi

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
För du kanske tycker det är kul :P

Har du några utkast?
Jo

Vad är ditt rekord i snake?
Har int snake på mobilen.

Vad har du för kontakter som börjar på...

J?:Jonte :), Jacke, Jacobsson, Jennie-ann, Jess, Jobbcoach, Jobbmobil B, Jocke Marklund, Jocke Pite, Joe<3, Joel Byske, Johan beckman,Johan Forsell, Johan Hedlund, Johan skåne, Johanna Liquid, Johanna, Johannes, Johans mammi, Jonte, Jögge, Jögge Micke, Jögge Niklas.

T?: Tanden,Tixbenne, TobbeK<3, Toxen, Tuoma, Tyrone


M?: Magnus, Maria, Martinez, Matte, Määg, Melker, Mia syster, Michaloff, Mly, Moa, Morgan, Möller, Mrbjörk, Muraja,

A?: Adl Knullbarn, AdlHem, A-torp Kim, A-torp Jani,Adl Dennis, Alexander Michaloff, Alexandra Chamideh, Anders Björnbom, Ante Adl, Anton, Anwar, Anna Elin.

Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Hortlund

Vad står det i dina påminnelser?
ingenting
Hur många sms har du i din inkorg?
75

Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?
Näee! :P

Från Krull

Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?
Ja. Vi ska ha varandra hela livet utan missbruk. Fast sexmissbrukare får man vara. Du och jag för alltid.

Från Robin

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?
snart ;> vadå va me nån?

Från Krull

Hur många sms har du i kategorin"skickat"?
191

Vad står det i ditt översta, och vem är det till?
Jag kommer så fort huggen i ryggen lugna sig

till Benzomaskinen

Vad står det i ditt nedersta sms och vem har du skickat det till?
Kul att du säger det nu. Jag är i Ursviken och måste sova för jag blir fotad imorrn.

Till Johan Skåne

Vad menade du med det du skrev i det nedersta sms:et?
Kul att han säger att han är i skellefteå samma kväll som han kom för förmodligen så har jag inte tid då. Och sen att jag skulle bli fotad dagen efter av Miko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback