Just nu är det mesta tungt..

Detta är de saker som känns riktigt tungt just nu;
  • Två av mina bästa kompisar har rättegång imorgon, mot varandra.
  • Han jag gillar verkar inte vilja ha kontakt med mig, eller nått.. Jag förstår mig inte på honom.
  • Mamma, soc, skolan och alla tjatar på mig hela tiden om allt.
  • Min fosterpappa som jag växt upp hos tar sig aldrig tid att prata med mig, trots att du ser mig som din dotter och jag ser dig som mi padre.
  • Ingenting är som det en gång var, allt har ändrats, och inte till det bättre..
  • Är rädd att förlora min lillebror igen
  • Folk är på mig om att börja berarbeta mitt förflutna som jag lyckats förtränga
Det kanske inte låter så farligt, men det känns inte alls bra. Det blir så att man jämt tänker att man kunde gjort saker anorlunda så kanske man inte skulle vara det läge man är i just nu.
Hade jag haft nog med pengar på luren så hade jag ringt Denny så att jag kunde blitt lite gladare. Han är som mitt lyckopiller. Han förstår mitt liv, mina tankar och valen jag gjort. Han accepterar och tycker om mig för den jag är och försöker inte ändra på mig eller mina åsikter.
Kommer aldrig glömma när jag hälsade på dig, även om det finns vissa händelser som jag dock vill glömma, som att spy ner ditt sovrum, vardagsrum, en del av hallen och toan. Men de saker som att du låg och höll om mig, tog hand om mig, såg till att jag hade det bra och när vi bara låg och pratade och myste, de stunderna kommer jag aldrig glömma.
Nu låter det säkert som att jag är förälskad i Denny, men så är det inte. Han är bara en väldigt speciell person får  mig att känna mig säker och lycklig. En sån person som alla borde få ha i sitt liv. Ett lyckopiller.

Men nu borde jag ta och sova så att jag tar mig upp till skolan imorgon. Har prov i naturkunskap B. Inte så smekande.
PEACE OUT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback