Ojoj...

Idag blir det ett långt inlägg, först sammanfattning av Fredagen hos Favorit Patrik med bilder och sen skriva några långa rader.
Så det är väl bara att börja antar jag..



















Först tänkte jag ta upp det gamla vanliga om att gilla en kille som man inte vet om han gillar en tillbaka..
Så är det verkligen för mig just nu. Som vanligt kanske , men man hoppas ju ändå på att han ska gilla en.
Ibland är det som att han tycker om mig och ibland inte, och då är det ju ganska svårt att luska ut hur det egentligen ligger till. Men som sagt, man hoppas ju på det bästa och han vet ju att jag gillar honom eftersom att jag sagt det till honom så nu får man väl vänta och se. Kanske ta en fika under tiden, med lussebullar och vin.


Sen så vill jag ta tillfället i akt och be ett visst folk i Kramfors att växa upp. Ni kan ringa och hota oss och berätta hur ni ska slå ihjäl oss, men seriöst, kom upp hit och få det gjort då.
Än sålänge så vet ni bara vad jag heter i förnamn, men en vacker dag så kommer ni få reda på vem jag är och den dagen så kommer jag och Elin att vänta på er på busstationen.
Ni kanske slår in våra skallar och gör allt de som ni skulle, men ni kan slå hur mycket ni vill för jag kommer inte vika undan från Elins sida, det ska ni ha jävligt klart för er.
Och sen när ni är många, då passar det att skrika osv, men när ni är ensamma så går det inte att snacka?
Jag kan inte ringa till er utan att ni svarar, skyller ifrån er, lägger på och sen stänger av mobilen.
Och anledningen till att ni inte kommer vet vi redan, men vi kan ju dela med oss av den. Ni vet att här är det vi som är på hemmaplan, kommer ni hit så får ni käka asfalt och era söta små näsben åker rakt upp i skallen. Men om ni inte vågar komma så kanske ni inte borde hålla på att ringa, man kan nästan tro att ni är lesbiska när ni inte vill låta oss vara. Ledsen tjejer, jag tänder på killar och även om jag hade gillat tjejer så hade ni inte haft nån chans.
Sen så är det en sak som jag inte riktigt förstått, det är okej för en kille att trycka upp kuken i en annan brud men det är inte okej för den bruden att sära på benen? låter lite konstigt för mig, men alla har vi våra teorier.
Och till Roberts bror - Du verkar vara helt dum i huvudet om du tror att jag sitter och är rädd för dig. Att du sitter och skriker och hotar en tjej är pinsamt. Fast det kanske är för att kompensera något annat, kanske liten kuk?
Och om ni vill veta så heter jag Ewelina Diana Ellen Michaloff, fråga Elin så kan ni få mitt nummer och min adress så är det bara att komma och ge mig ett besök. Jag väntar med spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback