ett tillägg..

Nästa gång jag kommer på en smart idé, typ som helgen, då vill jag inte höra nått negativt! för jag kommer bara på smarta saker och därför kallas jag ju, dom de flesta vet, RUNAR!
Och om jag får höra nästa gång att nån säger nått negativt om mina ideér eller vill hem så får ni inte följa med!
Kan erkänna att jag blev fett besviken när jag hörde det sist och hade ni tråkigt? Nej..
Och att planera saker är inte min starka sida men det slutar oftast bra, så om ni tror det minsta att ni kommer ha tråkigt när jag kommer på nått som kan vara roligt eller att jag kommer lämna er för att bli våldtagen av en älg så kan ni skippa att säga det till mig för då kan ni stanna hemma..

Ville bara få det sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback