Fredag, Äntligen?

Vet inte riktigt om man kan säga äntligen fredag. Har hänt så pass mycket denna vecka att jag inte riktigt har hunnit fatta det än, både positiva saker och negativa.
Dom två mest positiva sakerna var att Mamma och Pappa ringde igår. Har nog inte pratat med eller träffat pappa sen jag tog studenten, och mamma ringde och berättade att hon visste att jag hade varit på Calles i lördags, hon har tydligen spioner ute eller något för hon vet alltid vars jag varit och vad jag har gjort. Lite skrämmande men man börjar bli van.

Ihelgen skulle egentligen våra söta Umepojkar komma upp ihelgen men vi kände att vi var tvungen ta en myshelg med film, tjejsnack och vara barnvakt med flickorna efter allt som hänt.
Känns ganska härligt efter alla hektiska helger vi haft, men man ser ju om kvällen ändras.

Men nu ska jag gå och ha 2 timmars matte med brudarna,
PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag finns alltid för dig. I alla väder (L) Och jag hoppas att lilleman kunde lätta på dina funderingar några timmar iaf med hans otroligt söta miner och hans busigheter =) Puss

2009-10-10 @ 21:23:45
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback