Gud kanske straffar mig..

Det känns som att jag är menad att ligga och vara sjuk och inte få kramas.. För vem vill krama nån som har svininfluensan? jag vill inte ens krama mig själv och jag har goa kramar, de har jag verkligen.
Så det enda jag kan underhålla mig med som jag skrev i det förra inlägget om hur olyckligt sjuk jag är, är bloggar. Fast nu har jag utökat min underhållning och det är försöket att få fler läsare, igår hade jag ett rekord (säger dock inte hur många för Elin hade fler), men egentligen så är det kanske inte så konstigt för att hon är ju som en liten filosof, lite skrämmande dock men man får en ny syn på saker och ting ibland. väldigt sällan men det händer.

Men men, nu så sitter jag även och pratar med min lillebror och försöker vara en bra storasyster som ställer dumma frågor om ALLT! men det är bara för att jag har rätt att veta, för som sagt jag är hans storasyster. tycker lite synd om honom i hemlighet att det blev just jag och inte någon annan brud som kanske inte är lika jobbig och och nyfiken jag som faktiskt är. Fråga vem som helst i min umgängeskrets.
Men han har faktiskt sagt att han vill gå i mina fotspår. Vilket kan verka konstigt för dom flesta med tanke på att jag snusar, röker, festar osv. men egentligen så är jag en väldigt.. jag vet inte riktigt vad, Patrik sa gangster men de stämmer inte alls, för jag är väldigt.. snäll? de är ju nånting iaf.

Nu ska jag försöka be till kalsongkillen däruppe om att få bli frisk, och med kalsongkille så menar jag gud för han gav sina kläder till Jesus så nu har han bara kallingar.. Bra filosofi !

JAG BEHÖVER KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback