Hon stör mig!.. men jag vet inte varför

Har ni också nån person som ni bara stör er på utan att veta varför?
Typ nån ni har träffat en enda gång, och hon sa inget eller nått, men bara av att hon/han va där så blev man skit lack?
Jag har en sån, eller egentligen flera men jag syftar på en som jag verkligen inte tål att se.
En viss person kommer fatta vem jag menar när jag säger en KO med piercing.

Alltså när ser hon så tänker jag verkligen, Emo + wannabe fjortis = hon!
För det är verkligen så, hon är emo men försöker vara fjortis med sina putande läppar och sin egentliga helt döda blick, (fast hon vet nog inte att den ser död ut)
Sen som pricken på I:et så börjar hon bråka med en kompis till mig, min bästa vän, och tycker att hon är omogen för att hon var vissa åsikter och att hon är omogen som sitter och läser hennes blogg.
Men vafan?! DU LÄSTE JU HENNES BLOGG OCKSÅ! Min icket existerande KUK är tydligare smartare än DU!
Alltså egentligen så har ju inte gjort mig någonting alls, men de blir bara så att när jag ser henne så blir jag lack och äcklad.
1. säg inte att du vill gå ner i vikt när du bara äter godis och skit.
2. om du ska pierca dig, gör de ordentligt och inte bara nå tjoller!
3. Ärligt, Du ser ut som en KO!

Aja, nu ska jag sluta vara så himla upprörd över hon,
Slänger in en skön låt jag lyssnat på hela morgonen.


Kommentarer
Postat av: Elnas

amen till dig miccis

2009-10-14 @ 19:02:16
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback