Hos Carro

Nu sitter jag hos Carro och har just sett nån sjuk film, "Japanese people are wierd" hette den.
Carro står ute och röker, trots att jag sa att hon inte fick det eftersom hon ska sluta röka egentligen.
Ikväll ska jag till mamma och vara där till Torsdag, känns lite pirrigt. Vi ser ju hur det kommer att gå.

Mer sex & samlevnad inlägg kommer när jag har tillgång till min dator och har lite mer tid att skriva, och inte bara slänga ihop nått.
Nu ska jag ta och vara social med Carro så hon inte slår mig i huvudet.

Peace Out!

Jag saknar dig Elnas Farhani, varje dag!


Kommentarer
Postat av: Elnas

saknar dig med min gurkmajonääs!

2009-10-28 @ 16:42:08
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback