I need some sunshine..

Just nu skulle jag verkligen behöva ett mirakel för att bli glad känns det som..

Jag är inte alls samma person som jag en gång var.
Jag älskade att ragga killar och få komplimanger, jag va nöjd med hur jag såg ut och va nästan alltid glad.
Nu är jag inte ens intresserad av att ragga killar och jag blir mestadels irriterad av att få komplimanger, jag är inte alls nöjd med hur jag ser ut och är inte alls lika glad.
Jag vill göra både bröst -och läppförstoring, sätta in löshår och börja träna. Jag vill som på något sätt göra om mig helt.
Jag hoppas verkligen att detta bara är en svacka som jag snart kommer ur så jag kan återgå till mitt vanliga jag och ragga killar hit och dit och få komplimanger för att senare skvallra med Elnas och Elin.

Skriver senare!

PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyck du är frän .

2009-10-21 @ 00:39:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ewisen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback