KBT = inte alls ball..

Idag har det varit en stressig dag, därför har det inte blivit några inlägg tidigare idag.
Kom just hem från mitt psykoterapimöte, vilket idag var mer som ett KBT möte.. Jag har fobi för kanyler, även om jag har piercingar så kan jag inte se en kanyl utan att få panik, och förr kunde jag inte ens vara i samma rum där jag visste att det fanns kanyler utan att börja kallsvettas, skaka och börja må illa.
Så idag så mötte jag min fobi och satt först och kollade på kanylerna för att sen pröva hålla i dom, jag stelnade till ganska fort och vågade nästan inte prata. Men jag gjorde tydliga framsteg men var panikslagen som ett skållat ollon.
Senare på möterna så ska vi försöka ändra på mig så att jag kan bli mer arg och verkligen sätta ner foten. Dock så är det nog inte så många som tycker att det behövs eftersom jag kan bli rätt arg, men då ska det oftast vara alkohol inblandat.

Men men, nu ska jag gotta mig framför Tv:n och se Dagboken igen. Sen tjata på nån vänlig själ att komma hit och mysa med mig ett tag, jag behöver verkligen få mysa lite.
Skriver senare, (om ni har nån idé om vad jag kan skriva om i sex & samlevnad så dela gärna med er, för jag börjar få slut på ideér!)

Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback