kvällsmys med städ, disk & mensvärk...

Det är vad min kväll har bestått av, Städ, disk och mensvärk..
Ska ha utvecklingssamtal imorgon så då vill man ju ha det fint här när min handläggare och Mnad Family ska komma och hälsa på!
Såg även att min besöksstatistik har ökat, Awesome! Ska komma på vad man kan skriva om i nästa sex & Samlevnads inlägg, men det blir väl nått roligt det med hoppas jag. Varför vara medveten om en massa saker om man inte får berätta om det? Då är det väl lika bra att skriva det på bloggen liksom. Och att det är för mig om just sex det kanske är ett plus och att det inte var om vatten, typ.

Men nu kanske man borde ta och dra sig till sängen,
så man får sova sina älskade timmar innan man ska upp och ha skola. Fast imorrn är det ganska kul, Tema B hela dagen.
Skriver kanske imorrn innan jag börjar, om jag lyckas få mig upp med mensvärk, vi ser ju imorrn.

Peace out och Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback