Lördag

Nu sitter jag i bureå men Elin och Anna och ser South Park.
Vi har varit barnvakt och tidigare idag så satt vi barnvakt till världens sötaste unge,(lägger in bild senare), och även så har vi varit på mammas grav och hälsat på. (bild kommer)
kändes konstigt att vara där, att stå vid hennes grav och inte alls veta vad man ska säga. Så jag plockade bort lite skräp och satt där en stund.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utom att just nu så känner jag mig helt tom, mamma är borta och killen jag gillade vill inte vara mer än vänner. Men vad ska man göra?
Får väl ta dagen som den kommer och leva livet. Ska nog hålla mig från killar ett tag eller vi får se, kärleken kanske är närmare än vad man kan tro.

Skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst om hur jag känner mig just nu men jag ska nog ta och vara social med mina flickor och se "som man bäddar", så jag får skriva om det en annan dag.
Verkligen berätta hur jag känner mig och lätta på hjärtat lite.

Ps. jag saknar dig Elnas Ds.

PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback