måndag..

Åter igen så är det den jobbigaste dagen på hela veckan.. Funderade stark på att ta sovmorgon imorse men sen så hade jag en liten röst i mitt huvud som lät nästan som mammas röst och sa "Nej Ewelina, skärpning!".
Spelar alltså ingen roll vars jag än bor så ska jag höra hennes röst som tjatar på morgonen att jag måste stiga upp.

Idag har vi Tema B hela dagen, jag och Elin har för ett tag sen gjort klart uppgiften om cellen som vi skulle jobba med fram till lunch. Vi är ett jävla team alltså!
Sen efter skolan så kanske jag äntligen får min soffa och soffbord, och ska även förhoppningsvis färga håret.
Vilken färg får ni se när det är klart.. Överraskning!

Men nu ska jag sitta och halvsova ett tag tror jag, det har jag gjort mig förtjänt av känner jag.

Det finns vissa stunder man vill minnas i livet och vissa stunder man vill glömma.
Man kommer oftast ihåg de saker man vill glömma och glömmer det man vill minnas.


                          Men jag kommer aldrig glömma vissa saker eller personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback