myspys hos mamma..

Idag har jag varit hos mamma och färgat håret. Det vart ännu mer rött än vad jag hade tidigare, blev faktiskt väldigt nöjd. Hade tänkt lägga ut en bild men så insåg jag att jag hade tappat bort min USB-sladd och då insåg jag också att jag kanske borde städa min lilla etta.
Men men, åter till mamma.
Innan vi kom hem till mamma så får vi till Ica Kvantum och skulle handla lite mat inför kvällens bravader, när vi kom in på Ica så hälsade en gubbe på mamma och mamma hälsade glatt tillbaka för att sen vända sig om till mig och fråga om jag visste vem det va, så jag sa nej och väntade ivrigt på att mamma skulle berätta något jättecoolt om honom men så sa hon bara att hon inte heller visste vem han va.
Sen när vi va klara på Ica så for vi hem och började färga håret, mamma slängde färg överallt, på väggarna, toan och golvet. Typ överallt och i mitt hår såklart.
Sen så åt vi köttfärsås med spagetti,(vilket mamma också skickade med i matlådor till mig, MUMMS), och skrattade jättemycket. Jag bytte även ringsignal och sms-signal på hennes mobil utan att hon visste det, så när det ringde så var det "vem är det som sitter på min jättepung, jo det är einar jung och han är runkarkung" och när det kom sms så var det en unge som skrek " PAPPA NU KOM POSTEN!!!!!". Jag skrattade hur mycket som helst, och även min bror som knappt hade sagt ett ord under hela kvällen började skratta.
Sen så fixade jag deras dator så att den ska gå lite bättre och sen skjutsade mamma hem mig.
I bilen pratade jag och mamma om killar och att man inte behöver vara tillsammans med nån utan man ska först bli stark i sig själv för att senare kanske kunna hitta en bra kille.

Det var den kvällen och den var helt underbar!
Under tiden vi färgade mitt hår så berättade hon även om min riktiga mamma och om hur jag var när jag var liten, och jag kan lova att jag var INTE en mammas drömbarn. Jag skrek hela tiden och skulle testa varenda liten gräns som fanns för att senare gör om samma saker flera gånger. Men som sagt, jag verkar inte lära mig av mina misstag.
Varje gång jag hade varit med min riktiga mamma så var jag djävulens barn när jag kom tillbaka, kanske för att jag kände mig otrygg hos min riktiga mamma och sen när jag kom hem så ville jag testa så att gränserna verkligen var kvar. Aja, vem vet? Inte jag iaf.

Men nu ska jag ta och prata med min kusin och Elin.
Skriver senare. PEACE PUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback