Fredag.

Idag har vi bara haft 2 lektioner, Lååånga lektioner.
Engelska och  nu har vi matte. fy vad tråkigt, men tur nog så har jag mina flickor som gör lektionerna roliga.

( Anna & Elin )

Igår va jag hemma för att jag skulle till tandläkaren, men vi hade fått fel tid så det blev inte.
Så jag läg hemma och läste snabba cash, Fett bra bok på 475 sidor!

                                                 

Boken handlar om Stockholms övre och undre värld. I boken följer man tre karaktärer:

Jorge: Latinokillen som vet allt som är värt att veta om Kokain. Han planerar en fet rymning från Österåkeranstalten.

JW: En ung kille från robertsfors som strävar efter att få vara brat, stureplans player No1. Han gör allt för att polarna inte ska fatta att han egentligen är en wannabe.

Mrado: Jugoslavisk torped, bodybuilder och jugoslavmaffians underhuggare.

Tre killar som gör allt för att få sig dit dom vill.
"Den kriminella världens egen logik för de tre samman, och det kan bara sluta på ett sätt: en kamp om liv och död. Och varför, egentligen? För snabba cash."


"Snabba cash har alla möjligheter att bli den ultimata kriminalromanen om Stockholms undre värld."
Kristianstadsbladet
"Jens Lapidus är ett stort framtidslöfte. Ingen annan i Sverige gör vad har tar sig för här. Framfusigt, fräsigt. Fettgrymt." Sydsvenskan
"Snabba cash är mer än en presumtiv bestseller." Svenska Dagbladet


Sen så har jag insett att ingen kan kolla min Facebook för att de är nått fel, vet inte vad men nått konstigt är de iaf.
men men, de kunde vart värre.

Jag har funderat på att börja använda klackeskor, vet inte om det kommer hända, men jag har ju några par.
Dom jag hade på studenten har jag ju bara använt en gång, kanske man borde prova på dom.
 dom ser röda ut men dom är rosa!
Elin säger just nu att hon tycker att dom är fula, men hon är en bitterfitta så de gör inget vad hon säger.
Fast jag älskar dig ändå gumman.


Men nu ska jag sitta och kolla in en massa fjortisbloggar, hur kul som helst!



Här gör jag min kissdans eftersom jagskulle fara och lämna kissprov, SE OCH LÄR!



Och här är jag och käkar på Dallas!



PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du förgyller mina skoldagar gumman <3

2009-09-04 @ 19:47:47
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/
Postat av: mia

Tjaaaba!

vi borde dra nån party snart..hehe..

kraam

2009-09-06 @ 16:20:35
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback