Måndag, Sliten

Idag vaknade jag och hade migrän som ett as, de var verkligen inte Tipptopp men jag drog mig ändå till skolan.
Det har varit en så otroligt seg dag idag, bara suttit vid datorn och fortsatt jobbet om skellefteå är en bra psykstad.
Vad tror ni? är skellefteå en bra psykstad?
Personligen så vet jag inte, men jag har en känsla av att det inte är så.

Sen så har jag suttit och läst en massa bloggar under tiden jag suttit och jobbat. Det finns verkligen en del riktigt grymma bloggare!
Skulle vara soft om jag också kunde bli det, men man ser ju vad framtiden har att bjuda på. Men de skulle va kul att kunna säga "jag ska gå och shoppa upp min blogglön nu".
Att tjäna pengar på att skriva om livet och typ ha en liten debatt lite då och då.
Jag hade ju en plan att starta en sexblogg men det har dock inte blivit av än, kanske kommer senare om jag hittar orken att berätta allt i minsta detalj, eller orken finns men man ska ju vara bra på att skriva också.


Några härliga bloggare: (klicka på bilden så kommer ni till deras blogg)
 


Så kanske man ska sammanfatta lite om helgen också när man ändå är igång.
Helgen blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, blev ganska upp och ned.
Men jag fick iaf träffa svamp och ricky igen, dom enda som typ var trevliga. Och sen 2 lirare, Emil och svennebanan albino. jag tror inte jag har skrattat så mycket på evigheter, TACK!
Men det bästa under hela helgen var då vi satt på max i Ö-vik och träffade Özz Nujen, bildbevis kommer senare!
Och för er som inte vet vem han är så slänger jag upp en video med han:



Sen så vill jag klara upp några saker med 2 personer:

Först: Jag säger inte till dig vad du tycker, tänker eller säger. Jag berättar för dig hur jag upplever det du gör och säger. Och att snacka skit om sina vänner är inte acceptabelt, inte enligt mig iaf.
Och om du visste hur jag känner för min familj, som du säger att du gör, så skulle du aldrig kunna sitta och snacka som du gör. Om du visste hur det känns att förlora en förälder så kanske du skulle inse, jag skulle göra vad som helst för att få träffa min mamma bara för att säga att jag älskar hon! Och jag vill inte förlora dig som vän, men du måste tåla att höra när jag tycker att du gör fel ist för att bara ta det som skitsnack och sucka åt mig.

sen: Att sitta och säga rakt i mitt ansikte att jag hatar min bästa väns pojkvän när jag inte gör det är jävligt lågt. Att folk myttar om mig är en sak, men att dra in mina vänner är en helt annan.
Jag och han kanske inte kommer överrens men han gör henne lycklig och vad mer kan jag önska mig för hon? Jag berättade för hon vad som hände eftersom jag tycker hon har rätt att veta, och det har inte någonting med någon annan att göra. Och att jag vill att det ska ta slut så jag kan få ha hon för mig själv är bara bull, jag får vara med hon hur mycket jag vill även om inte alla gillar det. Tror du själv att jag är lika ego om mina vänner som du?
Sen sitter du och kallar mig hora,
Ett: Jag knullar inte för pengar, jag knullar för att jag gillar det.
Två: Du kanske är avundsjuk för att du inte ens skulle få fitta om du så föddes om som brud.
Tre: Du kanske borde byta attityd, den är inte så populär.

Kommentarer
Postat av: Elnas

Förstår dig helt!

2009-09-28 @ 18:25:39
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback