Tisdag.

Nu sitter vi och sammanfattar om antiken, jävla tråkigt måste jag säga.
Jag ska sammanfatta om gudarna och krig, borde ha fått om bibeln eller filosoferna, de är ju endå nått jag kan lite om.

Igår så började jag prata med Lunka igen, fan va roligt de va.
Då insåg jag hur mycket jag saknar festerna i Ö-vik.
Hoppas på nyårs i Ö-vik nu, så jag får träffa alla galningar igen, fast jag far inte dit utan Elnaz de funkar inte.
Vi lyckas alltid spåra på nått jävla sätt, men vi skrattar alltid sen.

Sen igår så var jag duktig och gjorde klart min läxa samma dag som jag fick den, jag kände mig väldigt stolt.
Det var om nervsystemet, va inte så svårt som de verkade, lite om cellkroppen, dendriter och myelin.

men nu ska vi gitta och käka, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback