Torsdag

Dagen började inte läckert kan jag lova, skulle med 08.10 bussen men fick inte upp låset till cykeln så jag va tvungen att ta 09.00 bussen ist vilket egentligen var ganska skönt.
Jag vet inte vad jag kan skriva eftersom att dagen just har börjat men jag kan ju berätta att jag har färgat håret mörkrött, blev faktiskt väldigt nöjd. Elin tyckte att jag såg mognare ut, hon kan dock ha sagt det bara för att vara snäll.
Sen idag så spelar AIK - Luleå idag och AIK ska vinna!

Aik visa hjärta kom igen och krossa Luleå! Aik visa hjärta kom igen och krossa Luleå!

  

Men men, nu ska jag ta och göra lite arbeten om struma, vilka faktorer styr mitt liv och Skellefteå- en bra psykstad? :)
Men jag kanske skriver senare annars blir det på måndag!

Blir kramfors och Ö-vik ihelgen, känns riktigt kul! Saknar verkligen Lunkan och Svamp!

 <-- Lunka visar sitt riktiga jag!

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: ervasti

snygg blogg=)

2009-09-24 @ 11:21:33
URL: http://www.sebastianervasti.com/
Postat av: mia

men vad är de jag läser!!...men de klart lule vinner!..

haha

2009-09-24 @ 12:03:28
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback