Torsdag

Igår så fyllde jag år som dom flesta vet, men dom vet nog också om att jag HATAR att fylla år men inte var dom snällare för de. dom vägrade låta mig vara. Men iaf så måste jag tacka till alla som grattade mig och minns när jag fyller år.
Förr året glömde till och med pappa bort det, de fick han smaka krut för sen med en väldigt hög stämma.
Jag fick en almanacka och 100 kr på h&m, men jag har inte fått mina presenter av mamma och pappa än, ska fara till mamma imorrn så jag får dom och go maten.
Sen igår när jag kom hem från stan och skolan så fick jag mackaronipudding, (mumms!) och så hade dom bakat en kladdkaka och en tuppkaka åt mig. Så jag åt sen gick jag upp på mitt rum och sov som en stock.

Alla vet ju hur trött jag alltid är, håller på med en ADD utredning nu så vi får se om jag får någon diagnos och kanske lite medicin. Fast några tror att jag är trött för att jag är undernärd, men en sak ska ni veta att det är fan inte lätt att gå upp i vikt, de är så mycket lättare att gå ner så jag tycker folk ska sluta klaga på mig för jag försöker faktiskt gå upp!

Sen igår när jag och Elin gick på stan så hittade jag ett par jättefina pumps som jag vill ha, som jag hoppas kunna få pappa att köpa till mig.


 Svarta pumps i skinnimitation, 399 kr på din sko.

I födelsedagspresent så önskade jag mig:

 Baggyjeans, 699 kr från BikBok
Linne , 149 kr från Gina Tricot
Tunika , 199 kr från Gina Tricot
Tunika , 299 kr från Gina Tricot

Och lite mer saker, men nu ska jag Anna och Ida gå och käka!

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tog du inte den där klänningen som jag också ville ha? :O

2009-09-17 @ 11:54:44
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback