So much to do, So little time

Idag när jag hämtade min medicin så blev jag bjuden på gofika för att jag gått upp i vikt. Smekande gott.

Sen så skulle jag även reda ut lite saker med en egentligen nära vän, men det slutade som vanligt att hon la på i örat och skickade sms ist. Överraskande? nä verkligen inte.
Men men, jag får väl komma till hennes jobb och reda ut sakerna för jag pallar inte få höra allt hon går och snackar. Då är det bättre att hon säger det till mig. Och jag vill inte hålla på att bråka men det är klart att jag ifrågasätter henne när jag får höra saker som hon tydligen ska ha sagt. Det förstår hon också egentligen, hoppas jag då. Och jag tycker att det är viktigt att träffas och prata så man iaf kan försöka reda ut saker och ting. Det behöver inte bli en massa tjaffs, det är bara onödig energi som går åt.

Senare idag så ska jag gå upp mot stan och dricka vin med trevligt sällskap. Jag hoppas även att en viss Alexandra Chamideh är på stan så jag kan hoppa på henne och gratta henne! JA, hon fyller år idag! GRATTIS BABYGURL!! Hoppas du får en riktigt Awesome födelsedag! Love you! :)
(Jag försökte lägga upp en bild men de gick inte som planerat)


Sen till dig som undrade vem jag skrev om i mitt tidigare inlägg. Det enda jag kan säga är att namnet börjar på K. Har inte tänkt att skriva ut hela namnet eftersom det inte är rätt läge för det. Men om du är nån jag känner så bör du veta vem det är jag skrev om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback