Wunderful Wunderful

Först så ska jag ta upp att jag fick en del "bittra" kommentarer på mitt tidigare inlägg. Dock så tog jag bort dom för det är onödigt och sen för att jag inte snackar skit. Om jag snackade skit så skulle jag skriva en massa saker som jag inte kan stå för, men så är inte fallet. Det jag skrev har jag sagt till henne och för den delen så skriver jag vad jag vill på min blogg och gillar ni inte det så fuck it. Ni behöver inte läsa och ännu mindre kommentera om ni bara ska vara bittra. För ni vet inte ens om hela historien och om ni vet den och ändå skriva såna saker så kan ni väl ändå stå för det ni säger och inte vara anonyma.

Och kommentaren om att hon påverkas av den mycket speciella snubben hon "dejtar", eller vad man kan kalla det, är nog väldigt sann. Dock så är det synd att hon inte fattar det själv trots att man säger det tusen gånger om, och tillslut blir hon en argbigga och vägrar lyssna. Men förhoppningsvis så inser hon sin förändring och hur hon börjat se ner på folk inom snar framtid.

Idag har jag varit duktig och diskat och städat. Har även varit en snabbis på stan där jag träffade Alexandra en stund och sen tillbringade resten av tiden på stan med Frida och Tobias.
Senare på kvällen så kom Robin förbi med Neo ( en rottis valp ) som jag ska ta hand om medans Robin är i Luleå och jobbar flitigt. (Och spanar brudar).

Men nu ska jag sova så jag får mig upp till mitt möte imorgon.

Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback