My sister from another mister

Jag fick en stark känsla av saknad. Saknad efter Elnas!

Kanske för att vi förstår varandra på en annan nivå, kanske för att även om vi inte pratar på flera månader så glömmer vi inte varandra eller kanske för att vi är bästa vänner. Känns konstigt att du inte bor här och far på äventyr med mig längre.
Jag har så mycket att berätta för dig, dåliga och bra saker, roliga och konstiga saker.
Jag hade tänkt skriva ett jättelångt inlägg och förklara, men sen kom jag på att jag behöver inte göra de för du förstår mig ändå. That's why we still stand, you read my mind.
Jag saknar och älskar dig! glöm aldrig det.


Kommentarer
Postat av: Elnas i Storstan

Saknar dig med honey =)!

Älskar dig<3

2010-02-21 @ 18:58:57
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback