Greedy Bitches

Nu börjar dagarna se ljusare och ljusare ut för mig.
Fick prata med Denny idag som jag har saknat sen jag for från Sthlm, vi hade ett helt underbart samtal och jag fick säga det jag så länge hade velat säga och det visade sig ge väldigt positiva resultat. Så nu kan jag bara vara lycklig och veta att det kommer bli som jag velat i 5 år.

Har även insett att folk runt mig börjar förändras så fruktansvärt att man får sig en tankeställare. Detta verkar vara en tid då man ser vilka som står vid ens sida och vilka som bara är ytliga smutskastare. Denna gång tänker jag inte tänka lika mycket på vilka som viker av utan ta igen mer tid med dom som står kvar.

PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du vet att du betyder för mig! Men allvarligt, du säger att folk förändras och att folk sviker? Du har aldrig funderat över att det faktiskt finns personer som bryr sig om dig men att det är du som sviker dom!? Jag kan säga vad jag tycker till dig, därför säger jag detta. Du är en stark person och jag vet att du har mål. Sluta kasta bort dom. Och skyll inte på att jag inte förstår eller att jag inte " haft det som du". Sry men, jag är orolig för dig. På riktigt. Det är ditt eget val om du inte vill se det och om du kastar bort mig och inte bryr dig om mig är det ditt val. Men då ska du inte kasta skit på mig lr de personer du ignorerar som faktiskt finns för dig på riktigt. Jag vill inte kasta skit på dig nu lr så, d vet du men du behöver höra min åsikt. Och jag säger det här för att jag älskar dig! Om du inte vill förstå eller tolka detta fel är det upp till dig. Jag har iaf försökt. Men du har tyvärr gjort ditt val.. Ta hand om dig, lova mig det? Du finns alltid i mina tankar vännen! <3

2010-02-03 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback