Nollställd - Nästan helt utan känslor, utom för tha man in my heart

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Att bli huggen i ryggen är en sak man kan leva med, men att den personen senare slänger det i ansiktet gör att man kan komma till en nivå där man inser att man inte har så mycket till gränser. Jag älskar denna person men hon fick mig att inse att jag kan lita på endast några få personer, och dom personerna litar jag på till 1000%. Johanna, Denny, Elnas, Elin och Niclas, de personerna som man kan lita på och dom personerna som man kan tala med om allt utan att de kommer ut och ingen av dom skulle hugga en i ryggen och sen njuta av det.
Jag vet inte hur det blir framöver mellan oss och jag hoppas vi kan reda ut och och tro mig det finns saker att reda ut, men vi ser ju vad framtider har att bjuda på.

Äntligen så är man ute och nu kan vadslagningen börja!


D. Du har varit i mina tankar de senaste 5 åren och det fortsätter du vara. Jag saknar dig så fruktansvärt och jag hoppas verkligen på att det tillslut blir du och jag som det borde vara.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du vet att du alltid mig och jocke.de bara höra av dig eller komma om de är nå.

Vi finns !

2010-01-29 @ 21:59:19
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: Elnas

Hoppas att livet snart vänder för oss båda snart hun :*

2010-01-30 @ 09:18:38
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag älskar dig, och det vet du! <3

2010-01-31 @ 11:00:58
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback