Lill Lördag!

Idag har det varit lill Lördag och jag har både badat och druckit alkohol. Om 4 dagar flyttar min lillasyster upp till Skellefteå och då blir det att lugna ner sig och ta hand om sin familj än en gång. Inte för att de känns som en börda utan det känns mer som en lättnad att äntligen få ta hand om min lillasyster. Dock så kommer jag försvinna minst 3 månader till hösten, vilket känns fel nu när hon flyttar upp och förväntar sig så mycket av mig. Förra gången jag tog hand om min familj så blev jag helt hjärntvättad men kämpade in i de sista. Kommer nog bli lättare denna gång hoppas jag.
Nu ska ja nog sova eftersom jag ska på min fosterfarmors begravning kl. 14.00.
Undra hur det kommer att gå. Sist jag va på nån begravning va på min andra farmor och då träffade jag min lillebror och blev helt stum. Och efter mammas begravning så blev jag känslokall.

Peace


Mamma jag behöver dig, Snälla kom hem och säg att du aldrig lämnat mig.
Folk kommer fram till mig och säger att vi är likadana, i båda sätt och utseende och jag pallar det inte längre.
Att lämna två söner och en dotter bara sådär är inte okey. Vi behöver dig.
Jag har väntat på dig varje dag sen 2001-11-29, men du kommer aldrig hem. Jag vill inte tro att du verkligen försvnnit från oss. Jag kommer vänta på dig varje torsdag kl 15.00 som du sa att jag skulle göra.
I still do. Varje torsdag sitter jag och väntar.  Du kan inte förvinna såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback