Man är oskyldig tills motsatsen är bevisad

Fick just in ett klagomål från Nadja att jag var dålig på att uppdatera vilket jag nu måste motbevisa, så jag börjar redan nu.
Som jag berättade igår så skulle jag ta blodprov idag, hör och häpna! Det gick hur bra som helst! Dom lyckades få 3 rör och dom blev nöjda. Är dom nöjda så är jag nöjd för då slipper jag ta prover så ofta.
Dock så blev jag tvungen att börja med antabus idag så nu väntar 16 nyktra veckor för mig. yeey mee...
Har även varit på stan idag och strosat runt. Träffa lite folk. Sen har jag även varit duktig och städat min lägenhet och fått Tv:n uppsatt på väggen så nu står den inte på matbordet längre, vilket kan vara en klar fördel om man vill sitta vid bordet och äta.

Ikväll ska jag fara och träffa D&D ett tag innan deras buss går hem. Smekande.

Men nu ska jag ligga i soffan och tycka att jag är världens duktigaste för att jag har städat och bloggat.

Peace!


Hittade en gammal bild på jag och Johanna från när vi var i Råneå och hälsade på Johanna W!

Kommentarer
Postat av: anonym

bajs

2010-06-05 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback