Godmorgon världen!

Har just varit ute på en morgonpromenad med Neo. Jag har verkligen börjat gilla morgonpromenader. Det får en att vakna till en aning.

Idag ska jag till barnhälsovården och prata om dåtid, nutid och framtid. Får se hur det kommer att gå.
Får även se om Mr. X kommer att följa med.
Ska även umgås med D idag, som vanligt. Men det är härligt att ha nån som man är med mest och inte bara byter vänner som många gör. Om man ständigt ska byta vänner så blir det svårt att verkligen lära känna någon.

Nu ska jag äta lite frukost och se om det är något bra på tv.

Peace


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är ju bara bäst E!!! Du kommer att bli den bästa mamman ett barn kan få, det vet jag=)

2010-11-08 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback